سوالات متداول
4 تير 1398 11:39:21
مجموعه پرسش و پاسخ مربوط به سامانه حقوق و مزايا
  • 1-نحوه حذف و اضافه كاربران در سامانه به چه صورت است؟

    به منظور اضافه نمودن كاربر جديد از طريق بارگذاري فايل اكسل ميتوانيد اقدام نماييد و براي حذف كاركنان ميتوانيد از طريق ليست كاركنان كد ملي فرد مورد نظر را جست و جو كرده و سپس اقدام به حذف ايشان نماييد.

     

  • 2-چگونه ليست هاي تهيه شده توسط كارشناس را بالاترين مقام تأييد نهايي كند تا فرآيند ارسال ليست ها كامل گردد؟

    ليست حقوق وارد شده توسط شما تائيد ميشود و به مقام بالاتر شما ارجاع داده ميشود. مقام مالي بالاتر تائيد كرده و همين منوال ادامه ميابد.

     

  • 3-تغيير رمز عبور در سامانه چگونه است؟

    شما ميتوانيد با هر شماره اي كه با كد ملي شما در مخابرات ثبت شده است اقدام به تغيير رمز خود نماييد. حتي اگر از قبل در سيستم ثبت نشده باشد.

     

  • 4-مراحل  تأييد ليست حقوق توسط بالاترين مقام مالي دستگاه چگونه است؟

    ابتدا ليست توسط كارشناس تاييد مي گردد. به اين منظور صفحه ليست حقوق را از منوي حقوق باز كنيد. بر روي قلم موجود در مقابل ليست حقوق مورد نظر كليك نماييد. با اين عمل، ليست كاركنان مشاهده شده و در پايين ليست دكمه تاييد مشاهده خواهد شد. پس از تاييد كارشناس مدير مالي امكان تاييد ليست را خواهد داشت.

     

  • 5-تعريف بالاترين مقام اداري و مالي و بالاترين مقام دستگاه در سامانه به چه نحوي است؟

    ابتدا صفحه مديريت كاربران را از منوي مديريت سامانه باز كنيد. سپس در فيلد دستگاه نام دستگاه را جستجو نماييد. با انتخاب نام دستگاه فهرست سمت هاي موجود در دستگاه مشاهده مي شود. نقش مورد نظر را ويرايش كرده، كد ملي و ساير اطلاعات مربوط به كاربر مورد نظر را وارد نماييد. سپس دكمه ثبت راكليك نماييد.

     

  • 6-نحوه اضافه كردن كاربر جديد در دستگاه به چه نحوي است؟

جهت اضافه نمودن كاربر جديد و جايگاه براي ايشان از منو مديريت سامانه و زير منو مديريت كاربران قادر به شخص كاربر جديد خواهيد بود. و در صورت اضافه نمودن كاربر جهت بارگذاري ليست حقوق ابتداً بايد اطلاعات فرد مذكور را در قالب فايل اكسل در سامانه بارگذاري نماييد. ايجاد دستگاه زير مجموعه از طريق سامانه ي ساختار امكان پذير ميباشد.


Powered by Tetis PORTAL